Rood en blauw

Hier kan men terecht met vragen over de werking van het forum, problemen en dergelijke. We zullen trachten zo vlug mogelijk een oplossing te vinden.

Rood en blauw

Berichtdoor John Timmerman op ma apr 13, 2009 8:32 pm

Hi Ann,

Bij de rubriek 'MP3's en video's leden!' blijft bij mij de cirkel rood. Dit betekent dat er een of meer níet gelezen berichten in staan.
Er staat echter geen enkel níet gelezen bericht meer in. Weet jij wat er aan de hand is? Als ik in een rubriek alle berichten heb gelezen,
en terugkeer naar het Forumoverzicht, is de cirkel namelijk altijd blauw. Een erg handige manier om snel te zien of er nog ongelezen
berichten in een rubriek zijn.

Groetjes,
John Timmerman
John Timmerman

Re: Rood en blauw

Berichtdoor annoost op ma apr 13, 2009 10:53 pm

Dag John

Zou het kunnen dat je het onderwerp gepost door Fernando Cordas niet gelezen hebt. Dat werd nl niet helemaal op de voorziene plaats gepost , het staat helemaal onderdaan de rubriek 'MP3's en video's leden (onder de verschillende subgroepen) je moet eigenlijk al naar beneden scrollen om het te zien staan op de pagina. Hopelijk ben je daar mee geholpen.

groetjes Ann
Contreras N2
annoost
Site Admin

Berichtdoor John Timmerman op di apr 14, 2009 10:07 pm

Hi Ann,

Oeps!!! Dát was het. Ik moet voortaan beter kijken. :oops:

Groetjes',
John

annoost schreef:Dag John

Zou het kunnen dat je het onderwerp gepost door Fernando Cordas niet gelezen hebt. Dat werd nl niet helemaal op de voorziene plaats gepost , het staat helemaal onderdaan de rubriek 'MP3's en video's leden (onder de verschillende subgroepen) je moet eigenlijk al naar beneden scrollen om het te zien staan op de pagina. Hopelijk ben je daar mee geholpen.

groetjes Ann
John Timmerman

Berichtdoor annoost op wo apr 15, 2009 11:43 am

Kan iedereen overkomen John ;) Ik ben in elk geval blij dat het nu in orde is.

Ann
Contreras N2
annoost
Site Admin

Keer terug naar Vragen aan beheerder